Ordning i garderoben

Under höstlovet så var Lucy snäll nog att göra alla dagliga i SB åt mig (så att jag skulle hålla igång min ryktesbyggning och inte sacka efter), däremot passande Lucy även på att möblera om i min garderob så det har sett ut som skit ett tag, men idag tog jag tag i det och städade upp det så det inte var så kaosartat!
 
Så här är min ordning ut för tillfället:
På sida 1 av fliken kläder har jag alla hjälmar, hattar, mössor etc. Även solbrillor
 
På sida 2 av fliken kläder har jag alla tröjor och jackor
 
På sida 3 av fliken kläder har jag alla byxor och kjolar
 
På sida 4 av fliken kläder har jag stövlar och skor samt handskar
 
På sida 5 av fliken kläder har jag alla masker. För att hålla koll på dem (eftersom ikonen är den samma) så har jag delar upp dem. Längst till vänster är alla masker med kvinnoansikten, spalt två är mansansikten, spalt tre är djuransikten och den sista är "konstiga" masker (Avalon, Fripp, en pumpa)
 
På sida 1 av fliken hästsaker har jag alla dekorationer till hästen
 
På sida 2 av fliken hästsaker har jag alla träns, med westerntränsen för sig själv
 
På sida 3 av fliken hästsaker har jag alla sadlar, med westernsadlarna för sig själv
 
På sida 5 av fliken hästsaker har jag alla medaljer, först en av varje sort från de olika championaten och sedan längst ner alla guld
 
På sida 6 av fliken hästsaker har jag alla silvermedaljer och bronsmedaljer


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback