Ni väljer rubriken

För ett tag sedan var det många bloggare som körde med "ni väljer rubriken", dock gjorde jag aldrig det. Nu har jag sett att "ni väljer rubriken"-tåget har tagit ytterligare ett varv och jag har bestämt mig för att hoppa på denna gång – jag tycker det känns som ett bra sätt att säkra lite "ordentlig" bloggning nu när jag nystartar och allt! :D
 
Hur går det till?
Ni kommenterar det här inlägget med vad ni vill att jag ska skriva om, antingen gör ni en rubrik (t.ex. "Varför jag hatar James i FP") eller så skriver ni vad ni vill att inlägget ska handla om (t.ex. "Jag vill att du ska göra ett inlägg om din starthäst"). Sedan skriver jag ett inlägg om det! :)
 
För att ni ska få ett litet treat så kommer jag även länka till den personen som kom på idéns blogg, alltså vill du att jag ska skriva om varje jag hatar james i fp så kommer jag i det inlägget - där jag skriver om det - länka till din blogg!


KOMMENTARER
Saben

bajs är gott :-)

2013-11-03 13:04:27
Nikki Westlake

Gör ett inlägg om vad du tycker om ''kändisskapet'' på sso! :)

Svar: Tack för tipset, har skrivit om det nu! :)
Sylvie Yellowstone

2013-11-03 14:57:53
URL: http://westlund.blogg.se
Ruby Seawater

Ett inlägg om din starthäst, alltså varför du valde just den osv! c:

Svar: Tack för idén! c: Har publicerat ett inlägg om det nu!
Sylvie Yellowstone

2013-11-03 18:04:05
Evelina Silverknight

Vad mer förutom SSO spelar du?

Svar: Tack för tipset, har skrivit om det nu! :)
Sylvie Yellowstone

2013-11-08 23:06:11
URL: http://silverknight.blogg.se
Elsa Longlord

Skriv ett inlägg om vad du tycker om att levla, eftersom du är väldigt duktig på de. :)

Svar: Tack för tipset! :) Har skrivit ett inlägg om det nu!
Sylvie Yellowstone

2013-11-09 10:51:46
URL: http://longlord.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback