Levling

Det här inlägget har önskats av Elsa Longlord som bloggar på longlord.weebly.com :) Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!
 
 
Jag hatar att levla. Det är sant. Trots detta är jag väldigt hängiven och ser till att levla varje dag, även om det tar äckligt lång tid och jag sjunker ihop med och mer bakom datorskärmen. För mig är levla inget valfritt, det är någonting som jag ska göra varje dag, tillsammans med fisket (och förut sprickorna, även om jag slipper dem nu :D) och alla blåa.
 
 
För ögonlicket levlar jag Smash - som är halvvägs till level 14 - och efter honom är det Westies tur, som jag avbröt levlingen på när han precis nått level 8. När Westie har blivit fullevad så kommer jag ta itu med Räven, och efter honom kommer jag säkert ha köpt någon ny häst. Jag har svårt att tänka mig att jag inte skulle ha någon häst att levla, haha!
 
Vad är din syn på levling? Är det någonting du struntar i att göra, eller är du som jag och anser att det är ett "måste"? Eller kanske tycker du om det?


KOMMENTARER
Elsa Longlord

Tack. :3
Jag avskyr att levla precis som du, och försöker göra det så ofta som möjligt. Jag lyckas dock inget vidare. :P Kram!

2013-11-09 16:43:50
URL: http://longlord.weebly.com
Esmeralda Silverforce

För min del är det ett nödvändigt ont. Jag tycker det är kul att levla typ första två dagarna, sen är det pest och pina. Jag "måste" dock göra vartenda lopp varje dag tills hästen är fulltränad, får typ lite panik om jag inte gör så...

Svar: Det är precis likadant för mig. Det är en stor nackdel med levling, när jag precis köpt en ny häst så är jag entusiastisk och vill rida den hela tiden men sen när man levlar i X antal timmar per dag i nästan en månad så börjar jag tröttna på hästen och när den äntligen når level 15 så känns det knappt värt det, uhu :(
Sylvie Yellowstone

2013-11-09 21:29:42
URL: http://monokerus.blogg.se/sso


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback