Hårdträning

Den 14 och 15 december är det Luciahästival som anordnas av klubben Rainbow Dragons. Jag har bland annat anmält mig till ponnygaloppen med Westrebel, och nu har träningen inför tävlingen dragit igång! Planen är att han ska ha grön smiley och vara level 15 när jag tävlar, för ögonblicket är han level 8 med orange smiley :-)
 
I vilket fall lyckades Lucy av någon otroligt dum anledning lura mig till MC, och det blev perfekt träning för Westie som presterade förvånansvärt bra under omständigheterna!
 
 
Det slutade med att vi kom på plats 16, vilket jag tycker är helt okej bra, mest nöjd är jag över att jag slog den andra tjejen som också red en ponny hahah :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback